• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65309
+
-

بهسازی معابر منطقه 7 کرج برای تردد معلولان

مکث
بهسازی معابر منطقه 7 کرج برای تردد معلولان



معاون امور عمرانی و ترافیک شهردار منطقه 7 کرج گفت: بهسازی معابر این منطقه برای تردد معلولین، نابینایان و کم‌توانان انجام شده است.
«حمید صمیمی» در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: بهسازی و مناسب‌سازی خیابان‌های ششم و هشتم فاز یک رجایی‌شهر برای تردد معلولان، نابینایان و کم‌توانان به اتمام رسید.

وی افزود: در این پروژه تمام شیب‌ها و پله‌های غیراستاندارد از سطع معابر حذف شد و شیب‌های استاندارد و خط‌کشی تردد نابینایان در این مسیرها صورت گرفت، به طوری که یک معلول یا نابینا می‌تواند بدون مانع از ابتدای خیابان آزادی تا خیابان ملکشاه تردد کند.
معاون امور عمرانی و ترافیک شهردار منطقه 7 کرج بیان کرد: مناسب‌سازی خیابان ششم با هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی انجام شد و بهسازی خیابان هشتم نیز بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است. همچنین در خیابان ششم جنب پارک آزادی بین خیابان‌های ششم و هفتم مناسب‌سازی معابر برای تردد نابینایان و معلولان به صورت کامل انجام شده است.

صمیمی مطرح کرد: همچنین قراردادی برای مناسب‌سازی بلوار انقلاب منعقد شد و بهسازی این معابر نیز برای تردد معلولان در دستور کار قرار گرفته است.
وی از پیشرفت ۸۰ درصدی سوله بحران در جاده محمودآباد خبر داد و گفت: این سوله دومنظوره در یک زمین استاندارد ورزشی فوتبال همراه با سالن‌های ایروبیک و رزمی و مجهز برای تمام ورزش‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد تومان ساخته شد که تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا در مواقع عادی برای ورزش و در شرایط بحران برای اسکان از آن استفاده شود.
معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه 7 شهرداری کرج توضیح داد: شرایط نامناسب کف کانال حیدرآباد موجب بوی نامطبوع در این منطقه شده بود و گلایه اهالی این منطقه را به دنبال داشت که بهسازی این کانال نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال اجراست تا هم مشکلات تردد در این منطقه رفع شده و هم رضایت شهروندان حاصل شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید